Лікар онлайн — все як на звичайному прийомі
Про що запитують користувачі платформи ”Медікіт”
Опублікований текст є лише фрагментом консультації між лікарем та пацієнтом та не містить персональних даних пацієнта. Фрагмент консультації опубліковано виключно з метою ознайомлення з послугами платформи та не може бути використаний з метою самолікування та надання медичної допомоги.
19.10.2020
Тема питання:

Різке підвищення тиску. Почервоніння обличчя при різкому повороті голови. Підпікають та червоніють очі. Запаморочення. Голова в тумані. ВСД.

Опис:
Добрий день
Опишіть свої скарги детальніше
Вік, стать, як давно?
розпочалося різке підвищення тиску, різко почало червоніти обличчя, червоніли очі, лікарі сказали що ВСД, приписували пити ... , можна сказати трохи допомогло але все ж очі інколи червоніють та наче підпікають, інколи буває запаморочення, наче голова в тумані, при різкому повороті голови обличчя червоніє. Мій вік (Відповідь приховано)
Які робили обстеження?
кардіограму, РЕГ, УЗД, кров, мочу, інколи також були перебої в серці. Все почалося в (Відповідь приховано)
Прикрепите все обследования.
До каких цыфр подымается сейчас давление? И какое самое высокое было?
зараз при собі не має медичної документації, саме високе було 160 на 120, зараз 130 на 80, 140 на 90, 140 на 80
Что вы принимаете?
Какое давление для вас нормальное?
140 это к сожалению уже гипертония
зараз приймаю ...
в мене і раніше підвищувався тиск, в мене часто було підвищення тиску, але раніше як підвищувався тиск просто боліла голова, Можна сказати, що в мене зі школи підвищений тиск
Коли у вас буде змога надати обстеження?
І яка частота пульсу у вас?
напевно завтра. пульс також інколи почав підвищуватися 90-100
Головокружіння постійно,чи тільки коли ви відчуваєте печіння,почервоніння очей?
Вам треба відкоригувати лікування.Але потрібно бачити картину в цілому( тобто ваші дослідження).
головокружіння не постійно, інколи, можливо на погоду, сьогодні тиск був 130 на 80 але були тає головокружіння. Коли був у офтальмолога сказали, що судини в очах стали червоні та видні через різке підвищення тиску
Також вам потрібно вести щоденник артеріального тиску.
Міряти АТ вранці та ввечері
так і роблю
У вас проблема змішаного характеру( не тільки неврологічна,а в першу чергу кардіологічна).
Треба підібрати лікування.
Можемо зробити таким чином,завтра ви додаете заключення і ми відкорегуемо тиск і з ним головокружіння
Також з обстеженнь пошукайте біохімію крові та ліпідограмма.
Якщо не має,потрібно зробити
Ви описуєте перебої( як ви їх відчуваєте)?
відчуваю, що сердце бється не ритмічно та відчутно. Але після приймання ... стало краще.
На екг это не фиксировалось?
ЭКГ наче було нормальне
Нужно посмотреть ваши обследования.
Чат не закрываю,как будут у вас обследования,прикрепите их с помощью скрепки внизу сюда
Мне прийдёт уведомление,я все просмотрю и откоректирую ваше лечение
ок. спасибо
кардыограма
РЕГ
УЗД
інше
інше
И сбросьте пожалуйста дневник давления.
У меня нет дневника давления. Не записывал.
Нужно вести.
По вашим обследованиям в сердце есть екстрасистолии,вам их фиксировал врач.
Так же есть проблемы с сосудами.
Что в свою очередь ,может давать головокружение.
Какое давление сегодня?
120 на 80. Вчера было головокружение так как было 115 на 70, после таблетки
Как это проблемы в среднем ухе?
По поводу препаратов.Не принимайте ... ( часто бывает ухудшения на препарате)
Обследования обязательно.К лечению ... оставляете,из новых препаратов ... на 10 дней( так как по обследованию рег есть спазм)
Пить не все вместе! В заключении все распишу
Когда вы напишите заключение?
Как только у вас не будет вопросов.
Если все понятно,могу сейчас
Результати эхо сердца и липидограмы вам?
Конечно,все обследования мне,для коррекции лечения.
И пожалуйста дневник.
Дневник давления
Так как и по рег и по кардиограмме есть признаки гипертонии .
Ещё хотил спросить можно ли употреблять алкоголь? У меня иногда бывает после бутылки пива краснеет лицо и глаза. И ещё почему стали красными сосуды в глазах?
То что вы описываете характерно для гипертоников.
Тоесть при повышенном давлении.
На момент приема препаратов лучше алкоголь не принимать,так как неврологические препараты не совместимы
Такое может быть,но проблемы с сосудами у вас к сожалению есть(
И есть выраженный спазм сосудов,который сейчас нужно снять
А красные сосуды в глазах, после работы за компют ером стают ещё краснеет?
Это напряжение сосудов.Тоже спазм
Давайте тогда заключение
Формую висновок
Спасибо большое!
Всего хорошего!!

Схожі консультації

Гематолог Кардіолог Анемія
14.09.2020
Тема питання
Залізодефіцитна анемія. Болі в серці, спазми судин, запаморочення, затруднене дихання через ком в горлі.
Опис
Два місяці назад мені встановлено діагноз залізодефіцитна анемія. Причину встановлено та частково усунено. Потрібна корекція курсу лікування так, як я вже майже 2 місяці приймаю препарат заліза без корекції і від цього почались побічні ефекти. Відвідування гематолога по місцю проживання наразі виключно.
Кардіолог Головний біль / запаморочення
07.10.2020
Тема питання
Головний біль. Слабкість. Нудота. Понижений артеріальний тиск.
Опис
Кардіолог Серцево-судинні захворювання Високий тиск
22.07.2020
Тема питання
Підвищився тиск. Сильне гучне серцебиття, німіє рука
Опис
Доброго дня. Підвищився тиск до 150/93. Сильне гучне серцебиття, німіє ліва рука. Прийняла каптоприл, корвалол.
Ознайомтесь із іншими запитами користувачів. Усього запитів 7216